10 December 2010

Rebranding & Refreshing My Blog

Lama dah aku x usik blog nie..berangan nak update tp bila nak menaip tuh tak ade plaks idea..tp mcm-mcm perkara yg berlaku..tak apa..yg lepas biarkan berlalu...apa yg penting masa depan..jadikan perkara yg lepas sebagai pengalaman, pengajaran dan sejarah...

So niat di hati nak refreshing n rebranding balik blog aku nie...ahaks!!! cita-cita tinggi..tapi x apa..janji niat tuh dah ada..hehehehhe

Dah banyak yg aku plan untuk tahun 2011 nie..tp bg aku yg paling utama ialah berusaha nak mendapatkan anak..story sket pasal kes fertility aku nie dah 2 bulan aku cuba ambik clomid..skrg nie aku refer kt LPPKN Seremban 2..so far Dr. Shukhilmi, gyne yg incharge kes aku mmg ok..dr segi nasihat, keterangan, dn dia pun kalau aku chat kt FB, dia still reply n jawab apa yg aku x faham... terima kasih suami yg tersayang...sbb sabar dan cekal menghadapi dugaan nie..insyallah dalam masa-masa yg terdekat Allah akan berikan juga kita anak yg soleh & solehah..

alamak..dh nak dkt pukul 5:30..jap lg dgr la ekzoz WDR dok rem-rem kt bwh opis aku nie..hahahahaha....ok la..chowww dulu...

adiosssSSS

No comments:

Post a Comment