13 January 2011

~Dalam Kenangan~

Al- Fatihah....
Allahyarham Sidek Bin Tamby
02/02/1964 - 10/01/2011

aku sebenarnye masih dalam keadaan terkejut..masa aku dapat berita arwah pak busu meninggal, aku tgh memasak untuk makan malam..tetiba je adik aku bgtau..." akak, busu dh meninggal..dia jatuh bilik air..' aku punya la terkejut sbb baru seminggu yg lepas aku jumpa dengan arwah..terkilan sgt sbb aku x salam pun arwah masa nak balik dr umah mak long...arwah pak busu adalah adik bongsu emak...mmg aku tahu dia ada penyakit sbb badan dia semakin kurus..patutlah masa kenduri kahwin abg chik dia senyap je..selalunya dia agak peramah..

ingat lagi time aku kecik2 pak busu la yg selalu melayan anak2 buah nye..walaupun selalu kene marah disebabkan perangai 'pemalas'nye tp kami semua hormat dia sebagai pakcik...arwah meninggalkan seorang balu dan 3 orang anak..insyallah semoga arwah ditempatkan disamping org2 yg soleh...mari kita sama-sama sedekahkan surah Al- Fatihah....

No comments:

Post a Comment