06 April 2011

Kembali BerBLOGING :)

rindunye kt blog aku nie..nasib x bersawang...bukan apa, aku ambik cuti 2 hari utk berehat kt umah..lgpun aku x berapa sihat..biasa la penyakit bulanan dh datang, tp bulan nie lain sket la sbb kebetulan aku & husband balik Segamat sabtu lepas sbb nenek buat kenduri doa selamat & tahlil..lgpun kitaorg ada misi selain balik utk kenduri...misi apa la agaknye tuh kan...hehehehe..mak mertua aku ajak berubat dkt umah Tok Harun..Tok Harun nie adalah abang kpd Ustaz Noh Gadut..petang sabtu lepas, selesai je kenduri kt umah nenek, kami pun pergi la umah Tok Harun nie...time tuh kitaorg x dek la bawa barang2 yg dia nak sbb baru 1st time dtg kan..jd kitaorg pun repeat balik pagi ahad tuh..

syukur segala rawatan kt Tok Harun nie tak la serumit mcm bomoh2..pawang2 yg meyimpang nie...harapan kami kalau ada rezeki dgn sekali je rawatan kt Tok Harun nie, insyallah dlm masa2 yg terdkt dpt la aku menimang cahaya mata...berkat usaha kami, doa keluarga, rakan semua insyallah akan tercapai juga impian aku utk bergelar seorang ibu..

bg rakan2 yg masih berusaha, teruskan usaha..jgn pernah putus asa..kalau korang nak tahu pasal Tok Harun nie boleh terus PM aku yer :)

No comments:

Post a Comment