07 July 2011

Rentetan Kejadian Semalam

Rentetan Sedih

semlm opis aku kene masuk pencuri...kebetulan plaks minggu nie ada kursus utk kontraktor di dewan seminar tingkat bawah...jd seperti biasa aku akan dtg awal utk menyediakan dewan seminar..sejak2 mengandung nie husband la yg membantu membuka pintu dewan..seawal jam 8.15pg aku dh smpai kt opis..bila je nak buka pintu aku dh perasan yg tombol tuh mcm dh kene kopak..bila je aku tolak pintu nampak la grill pun dh terbuka luas..husband pun suruh la aku tunggu kt bwh sementara dia pie tgk keadaan di tingkat 1..bila sah opis dh kene pecah terus aku call Kak Amy..time tuh aku dh cemas sbb bila aku masuk nampak opis berselerak..pekara pertama yg aku perasaan semua laptop dh abis kene kebas...aku pun terus call bos2 utk maklumkan yg opis dh kene pecah...lepas call bos,call plaks IPD Seremban 2...bila semua opismate aku sampai,masing2 dh kenalpasti apa brg2 yg hilang, aku, Kak Zima & Kak Siti pun pergi la buat report kt IPD Seremban 2..mmg penat aku semlm..turun naik tangga..berjalan asal nak cepat je smpai kene marah dgn husband..apa2 pun kejadian di opis semlm pasti ada hikmahnya..


Rentetan Gembira

ptg semlm dpt la 1 sms yg boleh mengembirakan aku..apa dia nyek...ecehhhh...adik aku nak belanja mkn kt Kenney Rogerssssssssss...yehhhh...leh la aku release tension..meh la kita menjamu mata dgn gambar2 yg best2 nie drpd aku mengupload gambar opis aku yg dh kene pecah tuh..buat jiwa kacau je mengenangkan brg2 yg dh ilang..!!!!




set 1/4 meal blackpaper chiken gravy



Banana Muffin



rasa mcm dh kenyang..tp bila jalan nampak plaks donut kt Big Apple...nyummmmyyy!!!



Co-oreo kegemaran husband



last sekali lepak kt Starbuks..teringin nak lepak2 minum Java Choc Chip smbil2 membaca bahan bacaan yg baru dibeli di MPH ;)

balik rumah tgk plaks Showdown 2011 kt 8TV...mmg minat Showdown nie dr tahun lepas..anyway tahniah pd Elecoldxhot sbb berjaya memenangi Showdown 2011.. ;)

1 comment: