10 January 2012

Posting Ke-100

Haaaaa..tuh dia..bersawang..berhabuk blog aku nie...waduhhhhhh..tak apa la..dek kerana dh lama kene tinggal blog nie, aku bg 'baju' & 'suar' baru..lgpun sempena tahun 2012 nie baru la semangat nak update story..sian blog aku nie dh lama kene tinggal..mcm2 hal yg berlaku..kalau aku nak share pun maun sehari semlm aku menaip..takut jenuh plaks nak membacanye..insyallah bila ada masa free neh aku akan update sket2 yer...

So buat masa nie,aku nak adjust sket blog nie sbb dh bersawang sgt..anyway pada yg setia blog walking blog aku nie..terima kasih byk2 yer..maaf sbb dh lama aku tinggalkan blog nie tanpa sebarang story baru..insyallah dgn blog berwajah baru nie..dn kehadiran permata hati dlm hidup aku skrg,buat aku bersemangat lg utk berblogging...

Sempena posting yg ke-100 nie aku rasa mcm nak tukar la ganti nama diri..mcm dh tak sesuai bahasakan diri nie 'aku'..so mulai hari nie akan diganti dgn LS (LaDySyaQ)...cewahhh..nak nampak la sopan sikit selepas bergelar mama nie..hehehe...


HAPPY 2012 !!!

No comments:

Post a Comment