03 June 2013

Update Pantas!!!

Assalamualaikum semua..

hari nie senin..so kena BW cepat2..update pun pantas2 sbb ada keje sedang menanti utk di bereskan..

terima kasih pd semua yg mendoakan kesejahteraan & kebahagian rumahtangga LS...sambut biasa2 je anny kali nie..tp bg LS ari2 anniversary..boleh gitewww???? hehehhee

sabtu lepas balik rumah arwah nenek di Melaka...seperti biasa mak long LS akan buat kenduri menyambut puasa + kenduri arwah..tahun nie awal sbb tarikh nie je yg dipikirkan sesuai utk kami berkumpul beramai2..x sempat nak snap gambar sbb bz..bukan bz menolong..tp bz makan..huhuhu!!!

ahad pulak ada 2 buah kenduri kawen..biasala time2 cuti sekolah nie pasti ada undangan..kdg2 tu sampai 2-4 rumah..tp yg larat cuma 1-2 rumah je kan..tuh sbb kt group gojes pun ramai juga yg sambut anniversary minggu nie..di harap korang semua happy..mood pengantin la katanyaaa... :-)

oklah masa dh time..taip n3 pun lelaju je neh..nak sudahkan keje sambil2 skudeng gojes kt FB..huhuhu..menyempat lg kennn!!



anak mama nak menyibuk kt blog mama...skrg SB dh pandai melawaa...pantang di puji mula la tersipu2..senyum simpoll!!!..

31 May 2013

D-Day : Selamat Ulangtahun Ke-6

Assalamualaikum semua...



hari nie 31/5/2013, pd waktu dan ketika nie LS masih lg tgh membuat persiapan di saat2 akhir utk melangkah ke alam perkahwinan..6 tahun yg lepas LS telah selamat dinikahkan oleh ayahanda dgn insan yg LS sayangi & cintai, En. Syaqrani Bin Dato' Abdul Wahab..ayah LS ambil masa 2 hari nak hafal skrip wajib tu..takut tersasul sbb nie la peluang ayah utk menikahkan anaknya sendiri sbb LS anak perempuan sulung-tunggal dr 3 org adik beradik..

selama 6 tahun kami bersama byk suka-duka yg kami tempuhi..takat perang dingin tu tok-sah ckp la..kenkadang berhari2..gado2 manja tu biasala kennn..x gado x best wooo..hehehehe...tp alhamdulillah kami suami isteri dpt melaluinya dgn sabar..

LS berharap rumahtangga yg dibina atas restu keluarga & kawan2 nie akan sentiasa mendapat keberkatan & limpahan rahmat dr Allah S.W.T..kehadiran anakanda Syasya Batriysia telah melengkapkan kami sebagai suami isteri..rezeki dr Allah S.W.T yg tak ternilai dan amanah & tanggungjawab utk kami laksanakan sebaiknya..dan juga didoakan agar kami sentiasa dimurahkan rezeki & dijauhi dari segala wabak penyakit..aamiinn~

Majlis - LS


Majlis - En. Husband


Keluarga Kecil Kami

30 May 2013

Car Stiker & FM Gojes Blogger Supermom & Baby

Assalamualaikum semua...

semlm sampai la brg yg di tunggu2...tq pada Mummy Asyraf yg sudi mem-volunteer-kan diri utk menguruskan hal2 Car Stiker & FM nie.. budi-mu-akan-ku-kenang-bebeh!!! hehehehe


Korang nampak tak FM yg comel itewww???

masih lg bertahan dgn esbok 1 pintu..beli masa awal2 kawen dulu..skrg nie mengedekss dgn En. Husband nak upgrade ke 2-pintu pulak..tp nan-hadoooo

FM pun baru berapa ketuiii jek dpt kumpul..syukur alhamdulillah ada yg sudi bg sbagai cenderahati...kalau nak harapkan LS nie setahun pun x sekali dpt berjalan..hehehe

utk Car Stiker masih belum dpt green light nak tumpang tampal kt kete En. Husband..mana tau kan kot dia baca n3 nie ptg kang dia bg tampal pulak. -saya-tahu-abang-silent-reader- :-P

ok la geng...ari nie LS nak menyiapkan design name-tag ahli utk AGM opis..selagi tak settle AGM nie mmg ari2 ke-bz-an kt opis...daaaa!!!!

29 May 2013

Wordless Wednesday # 34

Assalamualaikum semua...

Another 2 more days