02 February 2011

CNY & KFC



wahh..bestnya cuti..start esok sampai ahad la aku akan bercuti sempena CNY...semangat 1 Malaysia..bila ada hari perayaan semua pun akan seronok bercuti...dan time nie juga la masa untuk menikmati buah limau mandrin 'free' hehehe...

al-kisahnya semlm aku ada la ajak husband pg pasar malam beli stok utk memasak time cuti nie..tp disebabkan husband telah menyinggahkan diri agak lama kt Alex (tokey to-up) jd x sempat la nak pergi ke pasar malam..aku nak memasak pun dah x dek mood..sbb sure sampai umah dh nak dkt magrib...perut pun lapar sbb kebetulan aku x lunch semlm... jd tergerak nak pie makan KFC kt Rasah Jaya...sbb sebelum tuh teringat iklan KFC pasal menu baru dia tuh...



bg aku biasa je la set promosi KFC nie..setakat nugget ikan yg di bentuk mcm donut..tuh je pun..heheheh...

apa pun terima kasih kt husband sbb sudi belanja...mWahhhhhhh bebehhh!!! lain kali ada rezeki belanja la lagi :)






No comments:

Post a Comment