22 February 2011

Syukur Alhamdulillah

Alhamdulillah..majlis kenduri perkahwinan adik ipar aku telah selamat berlangsung pd hari Jumaat & Sabtu lepas...cuma aku x dpt nak upload gambar2 time kenduri tuh sbb x transfer lg dr camera..insyallah kalau aku ada masa, aku akan upload ok geng!!

semlm aku pun start keje 1/2 day..jd nak membelek blog sendiri pun x se
mpat..keje kt opis dah banyak menanti..jd pandang2 gitu je la..idea mencurah2 nak update blog, tp apakan daya x kesampaian..hehehehe semlm (22/2/2011) aku & family mertua dinner kt D'terapung, Port Dickson..terima kasih pd pengantin baru yg sudi belanja kami semua..kebetulan nak sambut birthday adik ipar aku, Umeir..so kira celebrate sekali la kan..D'terapung nie baru je siap..sebelum nie mmg tempat medan ikan bakar..tempat mmg cantik & selesa..aku rase kalau lepak time2 nak tgk matahari terbenam mesti lawa..insyallah aku nak ajak husband mkn kt situ...hehehehe... meh kita menjamu mata lauk2 yg dah diorder semlm..yg paling aku suka..Ikan Bakar & Ketam Nipah Fresh Masak Lada..perghhh mmg terbaekkkk!!!


D'terapung
Jalan Lukut-Port Dickson



Ikan Pari Bakar




Sepahat Masak Pedas



Ikan Siakap Stim




Ikan Senangin Masak 3 Rasa




Ketam Nipah Masak Sambal

semua lauk alhamdulillah sedap...terasa nak pg berkali-kali..hehehe..!!!

2 comments:

  1. errrmmmmmm nampak sedap sangat... balik Malaysia nanti nak try la makan kat situ. Sebelum ni tak tau pun ada medan ikan bakar kat situ.

    ReplyDelete
  2. tempat nie baru je renovate yus..tempat dia agak menarik, ditambah mcm2 pilihan seafood..

    ReplyDelete