15 December 2010

Arghhhh Bila Sengugut Nak Hilang!!!

nie la dugaan yg tiap bulan aku akan hadapi..dr aku remaja sampai la dh kawen still penyakit sengugut nie x mau ilang jugak..ingat lepas kawen ilang la tp sejak kebelakangan nie teruk la plaks..rase bisa semcm je perut nie..siap guling2 la..mcm bulan lepas ntah mcm mana aku boleh jatuh+ pengsan...husband sampai panik la..

org kata sengugut nie menyebabkan x boleh mengandung sbb dia mkn benih..so skrg nie aku dlm proses nak mencuba perubatan tradisional/ ubat kampung..so aku harap sgt sesiapa yg tahu mcm mana nak ilangkan sengugut nie..baik petua, ubat, amalan atau tempat nak berurut/ berubat sila la share dgn aku yer..kalau yg dh ada pengalaman pun harap sgt boleh share mcm mana nak atasi masalah sengugut nie..tp aku still jugak akan refer kt LPPKN..so selagi ada ruang & peluang utk aku mencuba dan berusaha utk ubat penyakit sengugut nie di samping berusaha utk mendapatkan anak..

SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN AKU ANAK DALAM MASA-MASA YANG TERDEKAT INI..AMIN~

No comments:

Post a Comment