13 December 2010

Cepatnya Masa Berlalu

wahhh..cepatnye masa berlalu..sebulan yg lepas aku sambut besday aku yg ke 29 thn..sebulan yg lepas aku terkejut beruk dek kerana birthday suprise oleh adik- adik ipar & husband..dan sebulan yg lepas time besday aku, aku period..arghhhhh tension time tuh tp apa nak buat..hehehhehe

beberapa jam sebelum 13hb Nov..husband aku ajak makan dulu..dia plan nak bwk aku ke A&W Seremban..aku ckp la kt dia buat apa nak mkn dulu..terus pg A&W la..dia kata nak bg aku mkn nasi sbb dia tau aku x lunch ari tuh..so dlm kul 10:30 mlm lepas husband aku tutup kedai terus pg mkn kt Nadia Tom Yam kt Bkt Rasah tuh..lepas je mkn terus gerak kt A&W plaks...dlm hati dh rase mcm x sedap tp x dek la fikir yg negatif kan..

sampai je A&W, husband pilih
nak duduk kt luar..dia suruh aku duduk mengadap dia..so dh minum float n time pun dh nak dkt 12:00 tgh mlm..aku tgk husband asik dok sms jekk..bila tanya dia kata x dek siapa..kwn2 forum..aku pun x dek la suspect apa2..tepat kul 12:00 tuh dia dh nanyi lagu besday..tp apa yg best nye x lama lepas tuh aku dgr dr belakang org dok nanyi lagu besday..cepat je aku toleh..tgk wan tgh dok pegang camera..adik tgh pegang kek..adibah, dibah, nadiah dok menyanyi2 lagu besday n yg best nye dini n ulfah berpegangan tgn..semua menuju ke arah aku...

punyer la terkejut aku time tuh..terus aku peluk 2 org bdk kecik..hehehe..x sangka dpt birthday suprise..baik punye plan diorg adik beradik...anyway adik2 ipar n biras tq for the suprise...n utk pelakon utama, husband aku pandai nyek cover line nyekk.. korang mmg happening laa...


nie dia kek birthday aku Chocolate Indulgence Secret Recipie..sedapnyeeeeee!!! thanks all :)

No comments:

Post a Comment