12 February 2014

Yehhh...Semua Pun Dapat!!!!

Assalamualaikum semua

syukur alhamdulillah..ingat tak entry pasal Buku Kisah 25 Rasul - Nabi Muhammad S.W.T....ada 5 org yg sudi dropkan nama,alamat & link blog kt ruangan komen..so dengan happynya LS nk umumkan yg semua kwn2 LS akan dapat buku tersebut...yeahhhh...!!!!

pd mulanya mmg ada 3 buah je buku tu..tp bila LS tgk cuma ada 5 org yg dropkan komen...mcm x smpai hati pulak nak buat cabutan ala2 cabutan bertuah tu...so LS pun mintak la lg 2 buah buku yg sama dkt FIL...hehehehe...mmg rezeki korang la yeh...happy sgt2 nie sbb dpt bagi buku tu kt korang semua..semoga korang dpt manfaatkan buku trsebut sebaik2nya ;-)

Buku nie untuk Iman..Aqeel..Syafi..Kaisara..Hafidh & Harris (kena kongsi la korang berdua..baca buku sesama eh)

Dah ready nak pos..esok in sya Allah LS akan poskan ye..tp guna pos biasa je la...hehehhee

TQ kwn2 yg sudi dropkan komen..LS harap korang suka eh dpt buku nie...

cc : Yumie ; Zara ; Allene ; Aznor & Cikkin


10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. ala melepas...lps ni nak jugak...kekeke

    ReplyDelete
  3. ku tak sabar nak dapat... lalalala

    ReplyDelete
  4. Rasanya kakak terlepas pandanglah Lin.
    Tahniah pada mereka semua

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah mirah rezeki akak

    ReplyDelete
  6. Murah rezeki org yg menerima dan memberi tu

    ReplyDelete