04 July 2013

Menu Baru @ Burgerbyte

Assalamualaikum semua...

teringat ada hutang satu-entry...hehehhee

lepas berjimba menghabiskan duit shopping tudung raya kt Pearl Haya ptg ahad tu, En Husband sudah tuntut suruh belanja dia dinner..pd LS apa ada hal kennn..dia dh bermurah hati belanja LS tudung raya so dlm kepala nie nak mengajak la mkn nasi lemak bwh pokok kt Rasah tu jekk...hehehehe...sah berkira punye bini - tutup muke-

sekali En. Husband buat pit-stop kt Burgerbyte...adehhh..nak larik mane..selera besar pulak En. Husband ari tu..mentang2 bini setuju nak belanja..hahhahahah...tak apa la..bini-mu-ini-ikhlas dan redha :P sebenarnya mmg nak repeat mkn kt SINI sbb ada menu baru..kalau kt KL nunn mmg dah ade menu nie cuma kt Senawang nie baru nak ader...

so nie la menu baru yg kami dok order rituu...

 Combo Grilled Meat & Chiken Sizzling

Nie Utk En. Husband..LS Orderkan Khas Utk-Mu-Sayang :)
Grilled Hot Dog with Chili Meat

Mcm Coney-Dog A& W..Tp Serius Nie Lg Sedap ;-)

Haiii...Saya Tumpang Mama & Papa Makan Jek..heheh

Anak Yg Makin Cerdik :-)
#total-damage-baru-tiga-puluh-lapan-hinggit-sajokk

03 July 2013

Wordless Wednesday # 36

Assalamualaikum semua..

bila semua geng dah mula tayang cheseekut yg nampak mengiurkan, semlm lepas tidokan SB bermula la projek sorang2 kt dapur..super simple & sedap bg percubaan pertama..thanks Nadt a.k.a Mummy Saif sbb share resepi ;-)


Kt Atas Tuh LS Buh Hirisan Coklat...
Mmg Sedap!!!!

02 July 2013

Dok-Diam-Diam-Duit-Dah-Byk-Habis

Assalamualaikum semua..

perghhhh letih dah mokcik..naik sakit lutut nie haa..LS baru je balik berjimba dr J-Card Day..walaupun dh bertukar kpd AEON Member Card Day tp still org akan ckp ''ehh hari nie ada sale J-Card laa..!!!'' kan kan..maybe dah 3-4 tahun pun org akan sebut J-Card juga sbb lg senang nak sebut kot...hehehe...

dr semlm dh bgtau dgn En. Husband mintak tolong di penuhi impian napsu isteri yg dlm kepala dh plan nak beli itu-ini..nasib la En. Husband sudi utk melayan setelah LS bentangkan belanjawan yg sket punye cantik..huhuhu..tp masa kejadian td indah khabar dr rupa..sampaikan En. Husband dah tarik muke sbb isteri yg cantik manis nie pandai memujuk..huhuhu

awal2 lg En. Husband dh sound yg tahun nie semua kena prepare awal2 sbb kalau boleh dia x nak shopping time puasa..so kira cantik la hari nie LS dok pulun shopping baju raya SB & En. Husband sekali...LS punya cukup la sekadar spender scarlett yg tiga-helai-sepoluh-hinggit tuh jek..huhuhu...

nak ikutkan dh x nak shopping utk raya lg nie..tp lom tau lg kan kalau terrrrr...hehehe..ampun ye En. Husband..jgn risau ye..isterimu ini sentiasa mendoakan semoga rezeki kita sentiasa murahh & dilimpahi rahmat..aamiinn :)

Sale Pakaian Bebudak

Redeem Voucher.. :)
 
p/s : mokcikhampirpitamkiratotaldamage...

01 July 2013

Sale~Sale~Sale..!!!

Assalamualaikum semua..

belum lg poser tp dh kecoh dgn iklan2 sale sana-sini...kalau ada duit semua pun nak gie kenn!!! tp kalau korang nak tahu LS mmg dah shopping sket2 brg utk raya nie..tp sejak dh ada SB nie brg keperluan dia la yg diutamakan..mana yg LS berkenan,elok, cantik & berpatutan mmg LS rembat..

tp yg LS nak citer nie bukan la sale pasal brg2 SB..tp sebenarnye..errrrr.... errrrr...

[tutup-muka-nampak-mata-kt-celah-jari]

tadaaaaa....


dua-helai tudung dr Mawaddah Boutiqe


enam-helai tudung dr Pearl Haya Gallery

tudung yg menjadi favorite LS...kalau ada sale, nie la peluang LS menambah koleksi..hehehhe..sebenarnya kalau korang nak tahu owner kedua2 brand tudung nie adalah adik beradik & juga merupakan sedara En. Husband..so opkos la support bisness sedara kenn..hehehhe...tp

sale di Mawaddah dr ari jumaat sampai ahad lepas..tp LS pie terjah hari jumaat dgn opismate..dpt rembat 2 helai jek..sbbnya LS dok target sale kt Pearl Haya pulak..sbbnya kalau sale Pearl Haya nie lg hebat...ramai giler kalah sale time J-card day tu haa..sampai ada yg pengsan2 bebb..perghhh...kebetulan sale tu semlm, sama dgn kenduri family mertua..tp nasibla adik2 ipar pun PH Lover so kami pakat2 nak kuar dr umah seawal jam 6.50pg..giler wehh..bangun awal semata2 nak kejar sale PH..

sampai je org dh ramai..seawal jam 7.15 dah x nampak tudung..nampak org jekk..berebut2 nak pilih..mmg x sangka la tahun nie seramai mcm nie..sampai LS pun sesak napassss..ptg tu repeat lg ke PH utk second round..hhuhhuh...nasib la En. Husband sudi melayan ketamakkan isterinya nie..so balasannye kenala belanja dia makan..yg tu kita share next n3 ehh..

korang boleh like link FB page Mawaddah Boutiqe & Pearl Haya Gallery...

esok pulak ada sale AEON-card pulak..aduyaiiii...!!!

esok la pulokkkk!!!