Assalamualaikum semua...
teringat ada hutang satu-entry...hehehhee
lepas berjimba menghabiskan duit shopping tudung raya kt Pearl Haya ptg ahad tu, En Husband sudah tuntut suruh belanja dia dinner..pd LS apa ada hal kennn..dia dh bermurah hati belanja LS tudung raya so dlm kepala nie nak mengajak la mkn nasi lemak bwh pokok kt Rasah tu jekk...hehehehe...sah berkira punye bini - tutup muke-
sekali En. Husband buat pit-stop kt Burgerbyte...adehhh..nak larik mane..selera besar pulak En. Husband ari tu..mentang2 bini setuju nak belanja..hahhahahah...tak apa la..bini-mu-ini-ikhlas dan redha :P sebenarnya mmg nak repeat mkn kt
SINI sbb ada menu baru..kalau kt KL nunn mmg dah ade menu nie cuma kt Senawang nie baru nak ader...
so nie la menu baru yg kami dok order rituu...
 |
| Combo Grilled Meat & Chiken Sizzling |
|
 |
| Nie Utk En. Husband..LS Orderkan Khas Utk-Mu-Sayang :) |
 |
| Grilled Hot Dog with Chili Meat |
 |
| Mcm Coney-Dog A& W..Tp Serius Nie Lg Sedap ;-) |
 |
| Haiii...Saya Tumpang Mama & Papa Makan Jek..heheh |
 |
| Anak Yg Makin Cerdik :-) |
#total-damage-baru-tiga-puluh-lapan-hinggit-sajokk