11 March 2011

Giler Posting!!!

perghhh..arinie aku mcm giler posting la pulak..bukan apa sejak 2 hari lepas aku bz membuat blog utk husband (sila klik sini yer) :) aku..nak kata aku nie pandai buat blog tak ada la..sket2 tuh boleh la..so sementara aku nak menunggu husband aku jemput dan kebetulan aku ada nak sharing story so aku up la n3 neh..

korang dah tgk lom cite I'm No. Four?? kalau yg belum tuh boleh la tgk..sempena birthday husband aku, hari rabu lepas aku pun belanja la husband tgk wayang cite I'm No Four tuh..cite nie kira ok..3/5 bintang la kalau aku yg bg rating..



lepas je tgk wayang terus aku ajak husband aku dinner.so kitaorg pun dinner kt Oriental City Park..nie restoren masak cina muslim..restoran nie dk dkt City Park..ingatkan hari biasa x la ramai org..tp still jugak ramai.. meh jamu mata tgk lauk2 yg kitorg order..



Air Ribena Longan & Sirap Oren




Kam Heong Chicken Rice



Raja Mee Udang



Tom Yam Campur

makanan kt sini boleh tahan sedap..mcm2 ada dlm menu dia..boleh la cuba nanti :)

No comments:

Post a Comment