02 March 2011

Simple Spagetti

semlm tgh hari aku pg la Tesco..sebenarnya nak beli refreshment utk opis sbb ari khamis nie ada meeting..bila dh merayap kt Tesco tuh terpikir nak masak apa utk dinner...ntah mcm mana tetiba terasa nak masak spagetti..

so nie la rupenye spagetti yg aku masak utk dinner semlm..sesekali tukar la selera..asik makan nasik & lauk je kan..tp kalau korang nak tanya aku resipi mmg aku x dpt nak mention kt blog nie..sbb aku nie kalau memasak main agak2 n campak2 je bahan..x dek la nak ikut sukatan sgt..hehehe...janji sedap...tp kalau nak gaks tahu boleh je aku bg resepi..



husband aku je semlm 3 kali tambah..hehehehe..sbb aku mmg dh lama x masak spagetti nie..siap bwk la sket kt opis aku utk sarapan pagi nie..nanti bila mood nak masak spagetti tuh sampai aku masak lebiih sket..huhuhu..



2 comments:

  1. yang simple2 sebenar yg lebih sedap..
    anak2 akak suka sgt2 spaghetti ni

    ReplyDelete
  2. wahhh...boleh la kita sharing resepi..akak punya resepi utk masak spagetti guna bahan apa?

    ReplyDelete