18 March 2011

Menu Utk Minggu Ini

meh aku nak share menu dinner aku utk minggu nie (14/3 - 17/3) tp utk hari nie, Jumaat (18/3) lum la lg kan..tuh pun tgh dok berpikar nak masak apa utk dinner hari nie..nanti aku hapdate la yer minggu dpn..tuh pun kot aku masak la mlm kang..hehehe..jom menjamu mate!




Menu Hari Isnin: Ikan Talapia Masak Sambal Cili Hidup & Sup Yong Tau Foo




Menu Hari Selasa : Sambal Udang & Telur Dadar

Mana menu hari rabu??? hari rabu aku just sempat masak nasi goreng je..tp x sempat nak snap sbb dah licin baru teringat nak ambik gambar..hehehe...




Menu Hari Khamis : Ayam Masak Black Paper & Cendawan Goreng

UPDATE!!!!





Ikan Cencaru Bakar, Terung Berlada & Sup Kentang + Carrot + Isi Ayam

nie la dia menu utk hari jumaat lepas...sampai 3 lauk aku masak..heheheh...perghh!!! masing2 kekenyangan...

No comments:

Post a Comment