23 June 2011

Assalamualaikum Semua

semlm seperti yg sedia maklum aku & husband pg KK Rasah utk scan baby..selesai urusan ambik no giliran..tunggu dlm 10 minit terus masuk bilik doktor..aku mintak kebenaran kt doktor utk husband masuk sekali..sure la husband aku pun nak tgk kan..masing2 excited nak jumpa baby..masa scan tuh aku bgtau doktor pasal history yg aku ada cyst di area ovari kiri..so doktor pun scan la utk cari cyst tuh..cyst tuh nampak mmg ada tp doktor kata mcm x bahaya..biasa la peralatan kt Klinik Kesihatan dh lanjut usia..bila scan tuh x dek la nampak jelas sgt..insyallah kalau ada rezeki sebelum bulan puasa aku nak scan balik kt KPJ..harap2 cyst aku tuh x dek la mendtgkan apa2 effect yg tak elok utk baby aku nie..doktor pesan kalau aku ada rasa sakit2 terus pg klinik..

masa tgh scan tuh doktor tunjukla nie jantung..nie maybe kaki/tangan dia..nampak bergerak2..masa tuh hanya Allah yg tahu perasaan kami berdua..bergenang air mata neh..insyallah next scan masa kandungan dh 5 bulan..time tuh pertengah bulan puasa..insyallah harap ibu & baby sentiasa sihat :)

3 comments:

  1. bebeh, kat matahari heights tu ada satu klinik dr pakar yg boleh scan 'cun' dgn harga yg sgt berpatutan...i lupa plak nama dia...i scan kat situ dlu. Drnya pun bagus!

    ReplyDelete
  2. ok bebeh..nanti i try servey :) tq!

    ReplyDelete
  3. tahniah... harap2 u n bb sihat yer....

    ReplyDelete