29 June 2011

Transformers 3 - Dark Of The Moon


aku nie sememangnya peminat tegar sequel Transformers..kalau boleh nak juga jadi yg terawal menonton movie nie, so seperti biasa aku & husband akan cuba sedaya upaya beratur untuk mendapatkan tiket..syukur penantian kami berbaloi bila dpt beli tiket utk midnight 12:15am..bg aku maybe nie sequel yg terakhir tp kalau boleh biarla ada Transformers 4 plaks kan..heheheh...

secara keseluruhan Transformers 3 mmg best dgn aksi2 Autobot & Decepticon..pd awal agak slow sbb menceritakan kembali serba sedikit pasal sejarah cybertron...pasal Sam Witwicky yg still x dpt kerja selepas grad universiti ditambah dgn aweks baru dia yg seksi melsi tuh..opss tp bukan Megan Fox okeyy..heheheh.... tp bila dah mula part Sam Witwicky kembali memainkan peranan dia mencari kebenaran dan kepastian apa yg bakal berlaku baru la jalan citer nie bertambah maju kehadapan...

bg kwn2 blogger yg sedang menunggu atau berkira2 utk menonton sequel Transformers 3 nie baik korang cepat2 beli tiket sbb aku rasa mmg panggung akan sentiasa penuh..lg best kalau dpt yg 3D punya..aku pun berhajat nak repeat balik citer nie dgn 3D plaks sbb ramai yg kata best kalau tgk 3D...amacam my husband..bila kita nak repeat balik tgk Transformers nie..hehehehhe boleh la beli set Popcorn Transformers nie lg...i like!!!!

No comments:

Post a Comment