27 June 2011

Makanan & Minuman Kesukaan Hamba Skrg...

skrg nie aku lebih gemar makanan & minuman yg masam2..sememangnya dr dulu aku neh x la suka sgt yg manis2..tp lately nie selera aku mmg kearah yg masam2..dah tuh kalau nak makan tuh mmg memilih, kdg2 hampir 1/2 jam dok memikir nak mkn apa..nak masak sendiri kt umah mmg x dek la kan..hehehehe...kesian gaks kt husband n adik bila diorg tanya masak apa ari nie..terus aku jwb x larat nak masak..mmg pun skrg nie aku x larat nak memasak..bukan sbb x boleh bau ke haper..tp bila dh sampai je umah automatik mood nak memasak mmg x dek sbb keletihan mcm 20 jam berkerja..

antara makanan yg menarik mata & tekak aku skrg nie...



hari tuh teringin sgt nak makan maggie asam laksa nie..tp x boleh la mkn kerap mcm dulu..x elok okeyy..takat ilang rasa teringin je cukup..





spagetthi kt Pizza Hut's...mmg sedap..ari2 mkn nie pun x apa...hehehe..




tom yam..x kira mkn dgn nasi or mee hoon tomyam..laju jekk nie...



ari2 boleh singgah kt kedai beli air nie..



mesti order air nie kalau kt kd mkn..



baru pie beli oren sunkit kt Family Store semlm..



aku x berapa suka sgt mkn asam..so aku beli la skittles yg sour nie... ;)

2 comments:

  1. masa ina tktau ina pregnant..skittles sour tuh ina makan berpeket2...hari2..sampai anim kta kt ina dulu.."akak oi..masam tuh kak..sampai licin ha mkn..akak pregnant eh?"hahahahah..time tuh slmber jawab.."mana ade anim oi...rasa sedap plak masam2 ni..."

    ReplyDelete
  2. tuh la pasal..tp bila dh mkn lelama pedih plaks lelangit nie..belasahh jerkk..!!

    ReplyDelete