11 February 2011

Bersawang Selama 4 Hari

wahhh..bestnye dpt cuti 4 hari...aku dh apply cuti utk hari Isnin sbb minggu depan hari Selasa cuti Maulud Nabi....jd bermula esok la blog nie akan bersawang..hehehehe..tp nak buat mcm mana...minggu depan aku dah start memBZkan diri sbb adik ipar aku akan berkahwin...nie semua la nie nak pasang WiFi kt umah..isk isk isk....nanti la..akan aku usulkan cadangan nak pasang WiFi dkt Tuan Pengerusi Majlis..hehehehe

kepada pemilik Butik Larra semoga berjaya dlm program 7HTN sepanjang kak lin x dek yer..tp sejak aku baca blog Mummy Yanna aku pun bersemangat jugak nak mengurangkan berat badan..insyallah bila segala urusan aku selesai, akan aku mulakan perjuangan utk mengurangkan berat badan aku nie..skrg nie berat aku 78kg..utk permulaan kalau dpt kurangkan sampai 70kg tuh dah kira 1 pencapaian yg besar..hehehe...

insyallah...berkat sokongan husband, rakan2 opis & blogger akan tercapai target aku tuh :)

3 comments:

  1. chaiyok2 klin..tp xnk bsmgt sgt mcm thn lps..coz bl dh ada perubahan jd malas nk teruskan..so nk bt biasa2 je..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hehehehe..x yh guna produk mahal2..displin yg penting..huhuhuh..chayokkk!!

    ReplyDelete