16 February 2011

~Penat~

kesian blog aku yg dh bersawang 4 hari...nie pun dah petang aku baru sempat nak update blog..punya la banyak keje kt opis sbb aku bercuti dr hari sabtu lepas sampai la semlm yg kebetulan cuti umum sempena Maulidur Rasul...selama 4 hari tuh bukan la aku pg bercuti kt mana-mana tp aku menyumbangkan tenaga kt umah mertua sbb adik ipar aku nak berkahwin hari sabtu nie...jd byk la kerja nak di buat..biasa la nama pun kenduri kahwin.. :)

esok aku ada kursus kad hijau CIDB..sure aku x akan sempat nak update apa2 kt blog aku nie..then hari jumaat aku akan bercuti balik sbb majlis nikah adik ipar aku akan berlangsung insyallah selepas solat jumaat..so akan bertambah bersawang la blog aku nie..hahahah..tp insyallah kalau aku larat & ada kesempatan aku akan update blog nie time aku cuti nanti...

rakan-rakan blog yg mana mengenali aku dijemput hadir bg memeriahkan majlis perkahwinan adik ipar aku sabtu nie :)



Bakal Pengantin :)




No comments:

Post a Comment